مردم هرمزگان 245 میلیارد ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند

به گزارش ایرنا، حمید باسره روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار کرد: از این میزان کمک مردمی، 24 میلیارد و 980 میلیون ریال نقدی و 221 میلیارد ریال غیرنقدی(کالایی) بوده است.

به گزارش ایرنا ، حمید باسره روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار کرد: از این میزان کمک مردمی، 24 میلیارد و 980 میلیون ریال نقدی و 221 میلیارد ریال غیرنقدی(کالایی) بوده است.

وی بیان کرد: بیشترین کمک های غیرنقدی اهدایی به دانش آموزان نیازمند هرمزگان که در قالب پکیج های کامل تحصیلی شامل نوشت افزار، کیف، کفش و لباس فرم مدارس انجام شد، از سوی مراکز نیکوکاری و خیران تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: علاوه براین، کمیته امداد استان نیز در این جشن ملی از طریق هم افزایی منابع مالی این نهاد با کمک های مردمی، خیران و حامیان نیکوکار، اقدام به تهیه، تامین و توزیع تعداد 50 هزار و 450 بسته تحصیلی (نوشت افزار به نرخ دولتی و از تولیدات داخلی) به ارزش 109 میلیارد ریال کرده است.

وی یادآور شد: امسال جشن عاطفه ها با عنوان پویش «مشق همدلی» و شعار ملی «آینده ساز باشیم» با هدف تامین نیازهای تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند و محروم هرمزگان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و سازمان دانش آموزی برگزار شد.

باسره ابراز کرد: امسال باتوجه به برنامه ریزی ها و هدف گذاری های انجام گرفته در کمیته امداد استان تلاش شد تا با شفاف سازی و افزایش اعتماد عمومی و تعامل بیشتر با صنایع بزرگ هرمزگان، گام بلندتری نسبت به سال های گذشته در راستای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان برداشته شود که با همراهی مردم و خیران و همچنین همیاری بسیار خوب برخی صنایع موفق به جمع آوری و اهدای بیشترین میزان کمک های غیرنقدی به دانش آموزان در قالب بسته های تحصیلی شدیم.

وی با اشاره به اینکه با تلاش های انجام گرفته در استان هرمزگان هیچ دانش آموزی به دلیل فقر ترک تحصیل نمی کند، گفت: در حال حاضر بیش از 47 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند و از حمایت های تحصیلی و فرهنگی این نهاد برخوردارند.

وی اضافه کرد: امسال همچنین علاوه بر دانش آموزان تحت حمایت، بسته های تحصیلی تامین شده از طریق مراکز نیکوکاری محلات و مدارس به سایر دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.

استان هرمزگان هم اکنون 91 هزار خانوار برابر با 240 هزار نفر را تحت پوشش دارد و به آن ها خدمات ارائه می کند.

نظرات

captcha